About Me

My photo
Cheras, Kuala Lumpur, Malaysia
Im a Malaysian, but i havent been Malaysian long enough lately. Was an Indian for 4 and a half years and currently an Indonesian for another 2! Yikes! Studying abroad sucks.

Wednesday, August 11, 2004

Di manakah hilangnya para penagih dadah?


-Seorang penagih dadah disamping rakan baiknya yang tak hisap dadah-

Hmmm...

Sepanjang beberapa hari aku kembali ke tanahair aku ada perasan sesuatu... Berita yang terpapar di newspaper semuanya pasal rogol, bunuh, rogol dan bunuh, bunuh dan rogol, etc. tapi takde pun pasal penagih dadah!

Mula-mula aku fikir "Wah... Malaysia dah berjaya bendung masalah dadah... Tahniah Malaysia!"

Tapi lepas aku fikir balik baru aku tahu di mana hilangnya mereka...Diorang ada kat Manipal daaa... member aku plak tu (Sila rujuk gambar)

Aku tanya dia "apa lu bikin kat india (manipal)"

Beliau berkata "Ooh sini manyak itu stok meliwana (dadah marijuana)... manyak high loo"

Hampeh

No comments: