About Me

My photo
Cheras, Kuala Lumpur, Malaysia
Im a Malaysian, but i havent been Malaysian long enough lately. Was an Indian for 4 and a half years and currently an Indonesian for another 2! Yikes! Studying abroad sucks.

Friday, August 20, 2004

Mr. M


Mr M dan Dr Abdullah Syer Kawi Jaafar

Tahniah diucapkan kepada Astro atas kejayaan Akademi Fantasia 2. Kejayaan ini mustahil dikecapi jika ketiadaan tenaga pelajar yang handsome (dan flexible) seperti Dr Abdullah Syer Kawi Jaafar. Bila aku tengok keseronokan beliau menunjukkan skill tarian beliau sambil duduk di konsert akhir akademi fantasia 2 (siap head banging tu walaupun lagu jiwang yang didendangkan Bob) wajah Mr. M seolah olah bermain dalam sanubari otakku...

Aku mula mula tak tau mengapa beliau berlari lari dalam otak aku... aku bukan gay seperti beliau... Mungkin ada mesej yang ingin disampaikan otak aku yg aku belum nampak...

Sehinggakan bila aku letak gambar diorang berdua ni sebelah menyebelah aku masih tak nampak apa yg ingin disampaikan otak aku... Kenapakah aku nampak Mr. M bila aku tengok wajah Dr Abdullah Sher Kawi Jaafar? Hairan... samada aku perlu jumpa Psychiatrist atau aku serahkan kes ini pada Mastika atau Mangga yang lebih pakar mengendalikan masalah misteri... Bagi mereka yang mungkin ada penjelasan bagi masalah aku ini silalah klik 'comments' dan berikan pendapat anda itu...

3 comments:

Anonymous said...

wah... muka mior berada di mana2 je skrg... tepuk²

Hafeez Rahman said...

psst anonymous... Mr. M la... nanti semeua orang tahu nama dia Mior...

Anonymous said...

English?